Kā norāda kampaņas nosaukums, rūpējoties par drošību brauciena laikā šodien, mēs gādājam arī par savu nākotni.
Ceļu satiksmes drošības direkcijas pārstāvis Jānis Aizpors uzsver – parasti pēc šīm kampaņām drošības jostu lietotāju skaits palielinās.
„Ļoti iepriecina fakts, ka arī privātie uzņēmēji, šinī gadījumā “Lux express”, kas ikdienā pārvadā tūkstošiem pasažieru, gan pirms brauciena uzsākšanas aicina pasažierus piesprādzēties, gan arī rīko šādas sabiedrību izglītojošas kampaņas,” norāda Aizpors.
“Ja mēs paskatāmies skaitļos, tad Latvijā, piemēram, tie, kas sēž priekšējos sēdekļos - gan pasažieri, gan autovadītāji - drošības jostas lieto tuvu 90%. Tas ir diezgan tuvu arī citu valstu līmenim. Bet, ja mēs paskatāmies aizmugurē sēdošos un šinī gadījumā arī autobusa pasažierus, tad diemžēl mēs vēl no citām valstīm atpaliekam. Drošības jostu lietotāju skaits ir tikai pāri pusei, tādēļ tiešām ir ļoti vērtīgi, ka privātie uzņēmēji, kas pārvadā daudzus pasažierus, par to atgādina, runā un skaidro sabiedrībai,” uzsver Aizpors.
“To mēs noteikti aicinām ievērot gan pārvadātājiem un jo īpaši arī tiem, kas pārvadā bērnus, un skolas autobusu šoferiem - varbūt bērniem, iekāpjot autobusā, atgādināsim. Bieži vien cilvēki vienkārši aizmirst. Katrs šis atgādinājums ir solis uz priekšu satiksmes drošībā,” saka Aizpors.