Skats uz divu kravas auto avārijas brīdī saplacināto vadītāja kabīni bija visai biedējošs. Šoferis tajā tika iespiests tā, ka pats saviem spēkiem nespēja izkļūt ārā. Viņu no lūžņiem atbrīvoja ugunsdzēsēji, vadītājam bija traumētas kājas.
Otra fūre pēc trieciena nokļuva grāvī, tās autovadītājs tika cauri ar izbīli. Policija vēl izmeklē notikušo, taču pašreizējā versija - sadursme notikusi, kad viena fūre mēģinājusi apdzīt sniega tīrītāju un ietriekusies pretī braucošajā kravas automašīnā.
“Ja būtu uzmanīgāki vadītāji, izvēlētos braukšanas ātrumu atbilstošu tam ceļa segumam, būtu iespēja izvairīties,” pastāstīja Satiksmes uzraudzības rotas komandieris Uģis Petkus.
Uz autoceļa A9 šī šonedēļ ir jau otrā smagā autoavārija - otrdien 79. kilometrā notika sadursme starp traktoru un automašīnu, negadījumā bojā gāja viens cilvēks un trīs guva dažādas traumas. Nevienā no šīm abām smagajām avārijām policija vismaz pagaidām nevaino ceļa apstākļus, bet gan pašus autovadītājus.
“Ne gluži, ka nemāk braukt. Citi ir pārliecināti, ka izbrauks, bet brauc pretī tāds pats, tad notiek sānslīde, nav intervāla, ir sadursme,” saka Petkus.
Uzņēmums "Latvijas Valsts ceļi" ziņo, ka ceturtdienas rītā uz autoceļiem strādāja 230 ziemas tehnikas vienības. Ziemas dienesti uzsver, ka plašsaziņas līdzekļos izplatītie brīdinājumi par apgrūtinātiem braukšanas apstākļiem autovadītājiem jāsaprot kā atgādinājums, ka jāievēro drošas braukšanas pamatprincipi, jo ceļa seguma stāvoklis var strauji mainīties.