„Ja skatāmies pētījumus – jo biežāk cilvēki atbrauc, jo augstāk viņi novērtē mūsu viesmīlību. Mēs tā pakāpeniski atveramies,” sacīja Slokenbergs.
Taču viņš arī norādīja uz sadzīviskām situācijām: „Redzot, ka varbūt cilvēkam ir vajadzīga palīdzība un viņš ir tūrists, varbūt aktīvāk vajag tam pievērst uzmanību, izrādīt interesi. Tas varbūt biežāk ir, ka vietējā sabiedrība, it sevišķi ārpus Rīgas, ne vienmēr redz labumu un guvumu, ko dot tūrists. Viņi vairāk to uztver kā svešinieku.”
"Mums pamazām jāsaprot, ka tūrists nes arī ekonomisku labumu, un, iespējams, paša attieksme ir jāmaina,” sacīja Tūrisma attīstības valsts aģentūras vadītājs.
Plānots, ka triju dienu laikā Starptautisko tūrisma izstādi un gadatirgu "Balttour 2014"apmeklēs ap 30 tūkstoši interesentu. Šogad izstādē varētu piedalīties vairāk nekā 38 valstu tūrisma profesionāļi.