Skolotāji: Nepieciešams palielināt informātikas stundu skaitu mācību procesā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 9 gadiem.

Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija prezentēs jaunu pētījumu par informātikas mācībām Latvijas skolās.

Vairāk nekā puse no visiem aptaujātajiem informātikas skolotājiem uzskata, ka būtu nepieciešams palielināt informātikas stundu skaitu mācību procesā. Tāpat 81% skolotāju atzīst, ka mācību standarts informātikas priekšmetā būtu jāuzlabo, padarot to interesantāku skolēnam. Ar datiem iepazīsies arī Izglītības ministrija, un asociācija tuvākajā laikā cer apspriest arī iespējamos scenārijus informātikas ieviešanai jau mazākās klasēs.

"Viena no mūsu domām ir, ka informātiku vajadzētu mācīt no 2.klases, nevis kā pašlaik - 5.-7.klasē un pēc tam vidusskolā. Stundu arī ir par maz. Faktiski bērni jau divu trīs gadu vecumā saskaras ar tehnoloģijām. Ja skolā tas notiek tikai 5.klasē, tas ir par vēlu. Arī darba tirgū redzam, ka viņu tehnoloģiju zināšanas nav pietiekamas, rodas zināma pretruna," saka  asociācijas prezidente Signe Bāliņa.

Asociācija lems, kā skolotājiem pēc iespējas koncentrētākā veidā dot zināšanas un iespējas, lai varētu mācīt bērnus.

Bāliņa norāda, ka skolotāji nav apmierināti arī ar mācību materiāliem - esošie īsti neatbilst vairs šodienas realitātei, kāda ir informātikā.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti