Vairāk nekā puse no visiem aptaujātajiem informātikas skolotājiem uzskata, ka būtu nepieciešams palielināt informātikas stundu skaitu mācību procesā. Tāpat 81% skolotāju atzīst, ka mācību standarts informātikas priekšmetā būtu jāuzlabo, padarot to interesantāku skolēnam. Ar datiem iepazīsies arī Izglītības ministrija, un asociācija tuvākajā laikā cer apspriest arī iespējamos scenārijus informātikas ieviešanai jau mazākās klasēs.
"Viena no mūsu domām ir, ka informātiku vajadzētu mācīt no 2.klases, nevis kā pašlaik - 5.-7.klasē un pēc tam vidusskolā. Stundu arī ir par maz. Faktiski bērni jau divu trīs gadu vecumā saskaras ar tehnoloģijām. Ja skolā tas notiek tikai 5.klasē, tas ir par vēlu. Arī darba tirgū redzam, ka viņu tehnoloģiju zināšanas nav pietiekamas, rodas zināma pretruna," saka asociācijas prezidente Signe Bāliņa.
Asociācija lems, kā skolotājiem pēc iespējas koncentrētākā veidā dot zināšanas un iespējas, lai varētu mācīt bērnus.
Bāliņa norāda, ka skolotāji nav apmierināti arī ar mācību materiāliem - esošie īsti neatbilst vairs šodienas realitātei, kāda ir informātikā.