Skatītāji: Aizliegumu retranslēt «RTR Rossija» apiet ar līdzīga satura kanāla piedāvājumu

Aizliegumu Latvijā trīs mēnešus retranslēt Krievijas oficiālo kanālu „RTR Rossija” teorētiski televīzijas var apiet, piedāvājot citu tai pašai Krievijas valsts televīzijas un radio kompānijai piederošo kanālu „Rossija 24”, kurš raida dažādus ziņu raidījumus. 

Šādu soli jau spēris kabeļtelevīzijas operators „Izzi”, Latvijas Radio vēstīja sašutuši televīzijas skatītāji.

„Izzi” piedāvājumā bija iekļauts arī kanāls „RTR Rossija”, bet tagad skatītājiem pieejams ziņu kanāls „Rossija 24”.

Jau ziņots, ka pirmdien stājas spēkā aizliegums uz trīs mēnešiem Latvijā retranslēt kanālu „RTR Rossija”. Vairākos „Rossija RTR" ziņu un citos raidījumos no 2.  līdz 17.martam NEPLP konstatēja, ka notikumi atspoguļoti ļoti tendenciozi un tiek interpretēti atbilstoši Krievijas Federācijas ārpolitikas pamatnostādnēm, attaisnojot pret suverēnu valsti vērstu militāru agresiju, kuru ir nosodījušas lielākā daļa pasaules demokrātisko valstu. Ziņu sižetos dominē viedoklis, ka pretēji starptautisko tiesību normām Krievijas Federācijas prezidentam ir visas tiesības ievest Ukrainā karaspēku, lai aizsargātu krievvalodīgos iedzīvotājus.

Savukārt Drošības policija uzskata, ka programma "Rossija RTR" vienlaikus ar citiem Krievijas Federācijas kontrolētajiem televīzijas kanāliem izplata tendenciozu informāciju, kura negatīvi ietekmē Latvijas nacionālās drošības intereses.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt