Sadaļas Sadaļas

«Skalbes» krīzes tālrunim dubultojies zvanu apjoms

Uz diennakts bezmaksas „Skalbes” krīzes tālruni kopš februāra saņem daudz vairāk zvanu. Februārī krīzes tālrunim Veselības ministrija piešķīra papildu finansējumu, lai psiholoģisko palīdzību sniegtu vēl vairāk cilvēkiem.

Salīdzinot ar 2020. gadu, vidējais zvanu skaits ir pat vairāk nekā dubultojies. Savukārt, salīdzinot februāri ar mēnesi iepriekš, sarunu skaits pieaudzis par 40%. Biedrības „Skalbes” projekta vadītāja Astra Ozola norādīja, ka šo iespēju sākuši izmantot daudz vairāk vīriešu. Tāpat diezgan daudziem iedzīvotājiem notikusi viņu pirmā komunikācija ar psihologu. 

Astra Ozola par krīzes centra "Skalbes" darbībuLinda Spundiņa

"Zvani, kuros cilvēks ir minējis to, ka negatīvās emocijas, ko viņš tajā brīdī izjūt, ir saistītas ar Covid pandēmiju, tādi zvani [februārī] bijuši 144," pastāstīja Ozola. "Kopumā februārī saņemti 1196 zvani, no tiem 896 bijušas krīzes konsultācijas. Mums ir aizdomas, ka tomēr liela daļa no zvaniem ir saistībā ar izolāciju, ar saslimstību, ar pāreju uz attālināto darbu, ar bērniem, kas mācās mājās."

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Latvijā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt