Servisa meistars Ernests sākotnēji noformējis remontu apliecinošus dokumentus, solot drīzu spēkrata salabošanu. Taču šobrīd ir pagājis tieši pusotrs gads, kopš Ivara auto atrodas servisā Imantā. Uzmanība no servisa puses bijusi – meistars regulāri aizrādījis, ka Ivara pirktās detaļas esot bojātas.
Klients uzstāja, ka detaļas izskatījušās kā jaunas, un esot rūpīgi atlasītas, noraidot versiju, ka tās bijušas bojātas. Viņš arī uzskata, ka viņa pirktās detaļas ir pārdotas vai ieliktas citās mašīnās. Servisa vadība un arī pats meistars to noraidīja.
"4. studijas" uzrunātie eksperti autoservisa darbībā saskata daudz rupju pārkāpumu, kas būtu risināmi ar Valsts policijas un tiesas starpniecību, taču bez darījumu apstiprinošiem dokumentiem servisu būtu grūti saukt pie atbildības.
Zvērināts advokāts Aldis Alliks skaidroja: tā kā nav darījumu apliecinošu dokumentu un saskaņotas tāmes, klientam var neizdoties pierādīt to, kas bija norunāts, un to, par ko puses bija vienojušās.
Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) pārstāve Santa Zarāne uzsvēra, ka, ja uzņēmums atsakās patērētājam izsniegt darījumu apliecinošus dokumentus, ir jāziņo Valsts ieņēmumu dienestā.
Auto servisa vadība nekomentēja notikušo, bet solīja savu meistaru Ernestu sarāt un atlaist. Iesākumā uzņēmums piedāvāja klientam auto atpirkt par 3000 eiro vai arī saremontēt. Pēc nedēļas klients vienojās par auto salabošanu līdz septembra beigām, bonusā saņemot trīs mēnešu garantiju un izietu tehnisko apskati.