Iespējams, tad, kad Latvija beidzot saņems jaunos vilcienus, pasažieri dzelzceļa pakalpojumus izmantos vairāk. Bet vai braucēju skaits tiešām pieaugs un nāksies palielināt arī esošo maršrutu skaitu -- to neviens vēl neņemas prognozēt. Pagaidām biežāk ir lemts kaut ko slēgt un īsināt - gan dzelzceļa, gan autobusu satiksmē. Pēc Centrālās statistikas pārvaldes datiem, iekšzemē pārvadāto pasažieru skaits arvien sarūk. Lai racionāli plānotu dažādu maršrutu transportu un to savietojamību, no nākamā gada šis pienākums uzticēts vienai institūcijai - Autotransporta direkcijai. Tas radījis iebildes reģionos.
Sabiedrisko transportu plānos citādi
Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 11 gadiem.
26. septembris, 2012, 22:03
Iespējams, tad, kad Latvija beidzot saņems jaunos vilcienus, pasažieri dzelzceļa pakalpojumus izmantos vairāk. Bet vai braucēju skaits tiešām pieaugs un nāksies palielināt arī esošo maršrutu skaitu -- to neviens vēl neņemas prognozēt. Pagaidām biežāk ir lemts kaut ko slēgt un īsināt - gan dzelzceļa, gan autobusu satiksmē. Pēc Centrālās statistikas pārvaldes datiem, iekšzemē pārvadāto pasažieru skaits arvien sarūk. Lai racionāli plānotu dažādu maršrutu transportu un to savietojamību, no nākamā gada šis pienākums uzticēts vienai institūcijai - Autotransporta direkcijai. Tas radījis iebildes reģionos.
Kļūda rakstā?
Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!
Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!