ATD arī uzņemsies plānošanas reģionu iepriekš noslēgto līgumu saistības. „Šāda modeļa ieviešana ļaus izveidot vienotu un izmaksu ziņā efektīvu reģionālās nozīmes maršrutu tīklu. Tiks nodrošināta pārvadājumu apmēra sabalansēšana ar valsts budžetā pieejamo finansējumu, efektīva administratīvā procedūra un ieviesta vienota pieeja pakalpojumu plānošanas, pasūtīšanas, līgumu slēgšanas un valsts budžeta līdzekļu izlietošanas uzraudzības procesiem visos reģionos vienādi, vienlaikus nodrošinot visaptverošu vietējo iedzīvotāju interešu apzināšanu un pārstāvēšanu,” klāstīja Rumba.
Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācijas priekšsēdētājs Pēteris Salkazanovs atzina, ka pārvadājumu organizēšana vienotā institūcijā atvieglos darbu. „Mums gan sāpīgākais jautājums ir finansējums, kas nav samaksāts, bet vienotā institūcijā tomēr būs vieglāk organizēt darbu. Arī mums [pārvadātājiem] būs vieglāk, jo zināsim, pie kā vērsties, nevis tiksim bīdīti kā futbolbumbu starp SM, VARAM un reģioniem,” sacīja Salkazanovs.
Jau vēstīts, ka marta vidū pasažieru pārvadātāji protestēja pie valdības nama, prasot steigšus risināt kritisko finansiālo situāciju vietējos reģionālajos pasažieru pārvadājumos.