Viņa pastāstīja, ka šis nebūs konkurss tā parastajā izpratnē, jo pārsvarā tiks vērtēti formāli kritēriji. Konkurss vajadzīgs, lai izvērtētu mediju pieteikumus, ja to būs pārāk daudz.
Pašlaik pieteikumu skaits vēl nav liels, bet Pūce uzskata, ka pieteikumu birums būs konkursa pēdējā dienā, jo interese iepriekš bijusi liela.
SIF konkursā atbalstīs preses izdevumus un interneta portālus.
KONTEKSTS:
SIF konkursā sadalīs 1,1 miljonu eiro. Tā mērķi ir sniegt atbalstu komerciālo drukāto un digitālo mediju darbības nepārtrauktībai un kapacitātes stiprināšanai, kā arī sabiedriski nozīmīga satura veidošanai ārkārtējās situācijas laikā, lai nodrošinātu sabiedrībai iespēju saņemt daudzpusīgu informāciju un viedokļus par Covid-19.
Līdzās daudzām nozarēm Latvijā trauksmes zvanus par savu nākotni zvana arī plašsaziņas līdzekļi – gan raidorganizācijas, gan drukātie mediji, kas valstī izsludinātajā ārkārtējā situācijā strādā diezgan saspringtos apstākļos. Vislielāko satraukumu medijos rada krasi sarukušie ieņēmumi no reklāmas. Atsevišķiem medijiem reklāmas ieņēmumi samazinājušies par 80%.
Latvijas Žurnālistu asociācijas (LŽA) biedru aptauja rāda, ka visos medijos apturētas plānotās reklāmas kampaņas, atceltas jau apstiprinātās un nav plānots atsākt reklamēties tuvākajā laikā. LŽA aicināja valdību, uzņēmējus un sabiedrību atbalstīt medijus.