Rīgas vicemērs mudina velosipēdistus Brīvības ielas vietā izmantot Barona ielu

Tā kā Rīgā Brīvības ielā pēc rekonstrukcijas izveidotas sabiedriskajam transportam paredzētās joslas, tādējādi apgrūtinot riteņbraucēju pārvietošanos, Rīgas vicemērs Andris Ameriks (“Gods kalpot Rīgai”) mudina velosipēdistus izmantot alternatīvus maršrutus, piemēram, Krišjāņa Barona ielu.

Intervijā LTV raidījumā “Rīta Panorāma” atzina, ka Rīgā kopumā ir problēma ar to, ka tilti “sadzen” autotransportu pilsētas centrā un to uzņem četras maģistrālās ielas, tostarp Brīvības ielā. Kamēr pilsētai nebūs iespējas radīt alternatīvu Brīvības ielai, būs jāsaskaras ar to, ka tā būs paredzēta sabiedriskajam transportam.

Viņš arī pieļāva, ka viens no risinājumiem būtu ierobežot individuālā transportu pilsētas centrā.

Vienlaikus Ameriks norādīja, ka Krišjāņa Barona iela veidota ar bruģi un tā paredzēta arī velosipēdistiem. Tāpēc viņš aicināja riteņbraucējus izmantot alternatīvas Brīvības ielai, piemēram, Barona ielu.

KONTEKSTS:

Uz galvenās Rīgas maģistrāles – Brīvības ielas – pēc rekonstrukcijas nav izveidotas velojoslas. Iela kļuvusi vēl bīstamāka velosipēdistiem, tāpēc velosipēdistiem Brīvības ielā jābrauc pa ietvi vai, ja jūtas droši un pārliecinoši, pa vidējo brauktuves joslu.

Dienā, kad bija sasaukta ārkārtas sēde, kura Rīgas domei bija jāskaidro, kādēļ veloinfrastruktūras uz Brīvības ielas nav, domes koalīcijas deputāti apzināti pēc pārtraukuma neatgriezās sēdē. Tādējādi vairs nebija nepieciešamais deputātu kvorums, lai sēde notiktu, un skaidrojumi izpalika.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Latvijā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti