Savukārt gadījumos, kad asfalts jāuzlauž, to vairs nedrīkstēs atjaunot tikai būvbedres vai tranšejas platumā, proti, nevarēs izlīdzēties ar „ielāpiem”, kas mēdz ātri radīt iesēdumus ielas segumā. Šī prasība attieksies uz ielām, kur segums atjaunots pēdējo astoņu gadu laikā. Tur pēc šādiem remontdarbiem segums būs jāatjauno daudz lielākā platībā.
Grozījumi pieņemti, jo zem ielām izvietotas daudzas inženierkomunikācijas, kuras regulāri tiek remontētas.
„Ja plīst siltumvada caurule vai kas cits, tad tā tiek remontēta. Šeit stāsts ir par plānotajiem darbiem, līdz ar to mēs turpmāk pirms jaunasfaltētas ielas projekta sākšanas skaņosim to ar visiem komunikāciju turētājiem un viņi tajā brīdī zinās, ka trīs gadus tur vai nu neko neveiks, vai arī, kā virknē gadījumu, piemēram, Brīvības ielā, zinot šos jaunos noteikumus, viņi maina caurules, pirms mēs uzklājam asfaltu,” skaidroja Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Emīls Jakrins.