“Līdz šim Satiksmes departaments veica ielu uzkopšanu ar tā saucamajām „Brodway” mašīnām, kas gar teknes joslām saslaucīja putekļus, kur tie visvairāk krājās un arī ar birsti mitrināja brauktuvi,” stāstīja Rīgas domes satiksmes departamenta pārstāve Una Ahuna-Ozola.
“Taču šī gada pavasarī tika pieņemts lēmums atkal atgriezt atpakaļ tā saucamās ielu laistāmās mašīnas, kas kādu laiku bija izņemtas no uzturēšanas darbiem,” pastāstīja departamenta pārstāve.
Ja vismaz piecas dienas ir sausi laika apstākļi - nav lietus, tad piektajā dienā, pārsvarā naktī ap pulksten 2 - 4, kamēr transporta kustība pilsētā nenotiek, notiek laistīšanas darbi maģistrālajās ielās, pilsētas centrā, stāstīja Ahuna-Ozola.
Pilsētā darbojas trīs ielu laistāmās mašīnas un viena mazgāšanas reize izmaksā 4000 tūkstošus eiro.
Bet paralēli tām darbojas arī „Brodway” mašīnas, kas slauka un mazgā ceļa malas.
Piemēram, Brīvības iela, K.Valdemāra iela, Čaka iela, Maskavas iela, Dienvidu tilts, visi pilsētas tilti tiek tīrīti vismaz piecas reizes nedēļā. Savukārt mazākas nozīmes ielas - līdz trīs reizēm nedēļā neatkarīgi no laika apstākļiem.