Rīta Panorāma

Intervija ar tieslietu ministru Jāni Bordānu un uzņēmumu reģistra galveno valsts notāri Gunu Paideri

Rīta Panorāma

"Mājas koncerts" gleznotāja Johana Valtera 150.dzimšanas dienā

Intervija ar Latvija Apdrošinātāju asociācijas prezidentu Jāni Abāšinu

Rīgas bedru dēļ apdrošinātāji gatavojas kompensāciju izmaksu kāpumam

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Kompensācijās autovadītājiem par bedrēs sabojātām automašīnām šogad apdrošinātāji varētu samaksāt aptuveni divus miljonus eiro, intervijā Latvijas Televīzijas raidījumam "Rīta Panorāma" sacīja Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins.

"Parasti par bedrēm apdrošinātāji izmaksā 1,5 miljonus eiro. Šogad būs ap diviem miljoniem. Ar kāpumu mēs kādu laiku cīnīsimies. Rīgas ielu stāvoklis nav labākais un diez vai uzlabosies. Tā ir Rīgas problēma - 70 - 80% atlīdzības pieprasījumu [par bedrēm] nāk no Rīgas," sacīja Abāšins.

KONTEKSTS:

Līdz ar biežām gaisa temperatūras svārstībām gada sākumā ievērojami pasliktinājies Rīgas ielu stāvoklis un uz brauktuvēm izveidojušās dziļas bedres, kurās daudzi autovadītāji sabojājuši savus spēkratus. Satiksmes ministrs Tālis Linkaits (Jaunā konservatīvā partija) iepriekš bija norādījis, ka Rīgas pašvaldība no valsts mērķdotācijām ceļu uzturēšanai nav izlietojusi 19 miljonus eiro, tāpēc sūdzēšanās par finanšu trūkumu ielu remontiem ir tikai atruna. Rīgas domes Satiksmes departamentā gan pastāstīja, ka līdzekļi jau ir rezervēti dažādiem projektiem.

Valsts kontroles veikusi revīziju, noskaidrojot, ka divos gados Rīgas transporta nozares attīstībai bija pieejams 441 miljons eiro, bet liela daļa naudas ir iztērēta neefektīvi. Savukārt nelietderīgi izlietoti vairāk nekā pieci miljoni eiro, bet deviņu miljonu tēriņi nav izsekojami. Mērs Nils Ušakovs revidentiem atbildējis, ka padoto vainu nemeklēs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti