Pēc uzņēmuma teiktā, pagaidām vēlmi atgūt par bērnu pusdienām iemaksāto naudu izteikuši vien nedaudzu skolēnu vecāki.
Viens no viņiem sazinājies arī ar Latvijas Televīzijas Ziņu dienestu, paužot, ka “Rīgas karte” uz vēstulēm un telefona zvaniem neatbild, naudu neatdod un arī bloķējusi skolēna e-kartes kontu.
“Rīgas kartes” vadība sarunā ar “Panorāmu” par šādu situāciju pauda neizpratni.
Uzņēmuma pārstāve Diāna Šmite sacīja, ka viņai “grūti iedomāties šādu situāciju, bet būtu ļoti jauki, ja persona, kas šādu informāciju sūta, vēlreiz sūta vēstuli, ja šķiet, ka e-pasts nav darbojies”.
Viņa sacīja, ka uzņēmums atmaksu pēc lūguma nodrošina, un tas notiek 10 dienu laikā no brīža, kad tiek saņemts personas iesniegums. “Šī naudiņa jau saglabāsies arī, kad atsāksies jaunais mācību gads. Kā mēs saprotam, šobrīd tas nebūs, bet, atsākoties mācību gadam, piemēram, septembrī, skaidrs, ka šī uzkrātā nauda nekur nepazūd,” sacīja Šmite.
Kopumā iespēju ar skolēna e-kartes palīdzību norēķināties par Rīgas skolas pusdienām izmanto vairāk nekā tūkstoš bērnu vecāki. Kartē var ieskaitīt līdz 150 eiro mēnesī, bet pēc uzņēmuma datiem vidējā summa uz viena skolēna e-kartes ir 50 eiro.