Rīgā tapusi īpaša atlaižu un transporta apmaksas karte tūristiem

Lai attīstītu un popularizētu Latvijas galvaspilsētas tūrisma piedāvājumu, kā arī kļūtu par tūristiem draudzīgāku un ērtāku pilsētu, Rīgas tūrisma attīstības birojs (RTAB) turpmāk pilsētas viesiem piedāvās jaunu produktu – “Riga Card”, informēja birojs.

Tā darbosies kā sabiedriskā transporta karte, ka arī kalpos kā īpašo piedāvājumu un atlaižu karte populārākajos Rīgas muzejos, apskates objektos un restorānos.

"Daudzās Eiropas un pasaules pilsētās tūrisma biroji tūristiem piedāvā tā dēvētās pilsētas kartes, kas galamērķa apmeklējumu padara daudz ērtāku, kā arī ļauj ietaupīt laiku un naudu. “Riga Card” īpašie piedāvājumi un atlaides ļauj tūristam iepazīt Rīgas arhitektūru, vēsturi, kultūru un, kā pilsētai ar labu garšsajūtu – arī tās gastronomisko piedāvājumu,” skaidro RTAB valdes locekle Vita Jermoloviča.

“Riga Card “piedāvājums ietver neierobežotu braucienu skaitu sabiedriskajā transportā ( tramvajos, trolejbusos un autobusos) Rīgas robežās, ekskursijas braucienu ar divstāvīgo autobusu, Vecpilsētas ekskursiju trīs valodās, atlaides braucienam ar kanāla kuģīti, īpašu cenu velosipēdu nomai un atlaidi veloekskursijai. Tāpat kartes īpašniekiem tiek nodrošināta bezmaksas ieeja un atlaides vairākos muzejos, zoodārzā un citās apskates vietās. Savukārt Rīgas restorāni piedāvās atlaides 10% -20% apmērā.

“Riga Card” būs iespējams iegādāties vienai, divām vai trim dienām, un to cena attiecīgi būs 25, 30 un 35 eiro. Šo pakalpojumu, sākot ar šodienu, ir iespējams iegādāties Rīgas Tūrisma informācijas centrā Rātslaukumā.

Rīgas tūrisma attīstības biroja pārstāve Anna Blaua Latvijas Radio raidījumā “Pēcpusdienā” stāstīja, ka karte ļaus piedāvāt tūristiem iespēju ietaupīt laiku un līdzekļus, par izdevīgāku cenu nobaudīt dažādus piedāvājumus, redzēt pilsētu. Tas būšot izdevīgi arī uzņēmējiem, kas iesaistās  programmā, jo tie iegūs no lielāka klientu skaita, un birojam ir  norēķinu kārtība ar sadarbības partneriem.

Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācijas vadītāja Kitija Gitendorfa raidījumā “Pēcpusdiena” pauda, ka  par kartes izdevīgumu pilsētai un tūristiem varēs spriest pēc kāda laika, vērtējot, kā tūristi to izmanto, taču  šādam piedāvājumam jau sen bija jābūt, tas būtiski atvieglo dzīvi tūristam.

Savukārt Siguldas tūrisma attīstības aģentūras direktore Laura Konstante stāstīja, ka Sigulda pirms vairākiem gadiem mēģināja ieviest šādu karti, taču stāsts beidzies bēdīgi. Galvenās kļūdas bija divas – bija iesaistīti daudzi partneri no lielas teritorijas, un tūristiem piedāvājums nebija apgūstams diennakts laikā, un nebija izmantotas mārketinga iespējas, lai karti popularizētu.

Konstante gan norādīja, ka Rīga ir lielāka pilsēta, un “Riga Card” iecere varētu izdoties, bet ir jādomā nevis par uzņēmējiem, bet par gala pircējiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Svarīgākais šobrīd

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt