Pirmie testa rezultāti ir veiksmīgi, un redzam, ka visas iekārtas darbojas,
taču vēlamies būt 100% droši, ka viss darbojas nevainojami, tāpēc veiksim atkārtotus testus. Ceram, ka process būs veiksmīgs un tuvāko mēnešu laikā stacija uzsāks savu darbu pilnībā. Svarīgi, ka šobrīd visi projekta realizācijas termiņi tiek ievēroti un uzņēmumam ir atbalsts no Eiropas Savienības,” pastāstīja “Rīgas satiksmes” valdes loceklis Jānis Golubevs.
Starptautiskā projekta “H2Nodes” ietvaros “Rīgas satiksme” ir saņēmusi 10 ar ūdeņradi darbināmus trolejbusus. Un izmantojot ūdeņraža šūnas, trolejbusi var nobraukt līdz 150 kilometriem, savukārt viena trolejbusa uzpilde ar ūdeņradi aizņem līdz 10 minūtēm.
Eiropas Savienība līdzfinansē 50% no “Rīgas satiksmes” projekta kopējām izmaksām, kas tiek lēstas 16,1 miljona eiro apmērā.
Ūdeņraža uzpildes stacijas būvniecība tika sākta 2017.gada maijā un sākotnēji bija plānots, ka projekts tiks pabeigts līdz 2018.gada beigām. Projekts ir starptautisks un tajā piedalās seši partneri no trim valstīm - Latvijas, Igaunijas un Nīderlandes. Ņemot vērā kavēšanos projekta ieviešanas termiņš pagarināts līdz 2020.gada 30.jūnijam.