Darba procesā sabiedrības apspriešanai tika piedāvātas sešas skices. Uzklausot viedokļus un ieteikumus, radīta jauna Rēzeknes pilsētas zīmola vizuālā identitāte, tajā izmantotā krāsu un vizuālo elementu bagātība grafiski tulko pilsētas kopību un līdzāspastāvēšanu.
Darbu pie vizuālās identitātes veica zīmolu dizaina studija “Asketic”.
Rēzeknes pilsētas domes pārstāvis Kārlis Pozņakovs stāstīja, ka “Rēzeknē sadzīvo senais un mūsdienīgais, tradicionālais un jauneklīgais vai sirsnība un cīņasspars. Pilsētas logotipa simbols “R” sevī šo kopību apvieno, vienā logotipa daļā mēs redzam Rēzeknē raksturīgo Latgales košumu un dekoratīvismu, kas citē pilsētvidi, bet tai pašā laikā saspēlējas ar mūsdienīgumu un skaidru lakonismu, kas ir šī logotipa priekšpusē, tādā veidā simbolizējot arī Rēzeknes pilsētvidi, kultūru un ikdienu kā tādu, kurā raksturīga šo lietu mijiedarbība”.
“Ja mēs runājam par izmantošanu, tas šis kļūst par Rēzeknes oficiālo logotipu, Rēzeknes pašvaldības un pilsētas oficiālo vizuālo identitāti, kas attiecīgi tiks izmantota gan komunikācijā, gan pilsētvidē,” norādīja Pozņakovs.