Rēzeknes mēra ģimene prasa no vietējās avīzes 10 000 eiro kompensāciju

Rēzeknes domes priekšsēdētājs Aleksandrs Bartaševičs un viņa sieva Olga vērsušies Rēzeknes tiesā ar prasījumu pret reģionālo laikrakstu “Ludzas Zeme”, prasot atsaukt publicētās ziņas un piedzīt 10 000 eiro kompensāciju.

Latvijas Televīzijas rīcībā nonākušais prasības pieteikums liecina, ka Bartaševičs par godu un cieņu aizskarošām ziņām uzskata vairākas publikācijas laikrakstā “Ludzas Zeme” latviski un krieviski. Kopumā pieteikumā minētas 14 publikācijas, un vairākas no tām ir pārpublicētas no interneta portāla kompromat.lv.

Rakstos informācija esot pausta  tendenciozi un vienpusēji, veidojot negatīvu priekšstatu un diskusiju sabiedrībā.

Pilsētas mērs pieteikumā norāda uz Preses likuma normu, kas paredz medijam nepieciešamību pārliecināties par ziņas un fakta patiesumu. “Turklāt novērtējot frāzes, kā secina, ka tās mudina sabiedrību domāt, ka Bartaševiču ģimene ir vainīga noziedzīga nodarījuma izdarīšanā,” pausts pieteikumā. Šie apgalvojumu nav patiesi.

Pašvaldības vadītāja ģimene prasa atsaukt šīs ziņas, un katrs no viņiem arī prasa piecu tūkstošu eiro kompensāciju.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Latvijā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti