„Mans viedoklis, ka problēma ir metāla konstrukcijās. Tagad visi eksperti viens pēc otra atzīst, ka tas ir tā. Eksperti sliecas, ka ir diezgan ievērojama slodžu aprēķina kļūda tieši šajos savienojuma mezglos. Ja slodze nav sarēķināta pareizi, tad skrūve varētu būt viena no pirmajām, kas plīst vai sprāgst ārā no savas ligzdas," pavēstīja Putniņš.
Viņš gan uzsvēra, ka šo pieņēmumu varēs apstiprināt tikai tad, kad uzņēmuma pārstāvji varēs iekļūt sabrukušajā veikalā, lai paņemtu paraugus, ko nosūtīt ekspertīzei.
Putniņš arī skaidroja, ka ēkā tika izmantotas sijas, kas sastāv no diviem posmiem, jo tā ir vieglāk tās transportēt un montēt.
Viņš vēl piebilda, ka "Re&Re" līgumu par lielveikala būvniecību noslēdza pēc tam, kad projektā tika paredzēts sadalīt sijas divās daļās. Turklāt par siju konstrukcijām un stiprinājumiem atbildēja nevis "Re&Re", bet konstruktors.
Kā vēstīts, iebrūkot veikala "Maxima" jumtam Zolitūdē, dzīvību zaudēja 54 cilvēki un vēl desmitiem cilvēku tika ievainoti.