Raidījums vēsta, ka gājēju ērtībai uz tilta iespējams nokļūt pa trepītēm. Pārejot pāri tiltam, gājēji nonāk strupceļā – gājēju celiņa nav. Cilvēkiem ceļā uz pieturu nākas kāpt pāri margām un jāuzmanās no garām braucošajām mašīnām.
"Tilts jau ir liels, smuks, nav bailes iet tam pāri, vienīgā problēma ir - kā tiem gājējiem tikt pāri. Aiztaisīta ir šī pāreja ciet. Vismaz vecajam tiltam varēja gan ar velosipēdu pārvietoties, gan sievietes ar ratiņiem, gan pensionāri ar iepirkuma maisiņiem. Bet tagad netiekam," raidījumā "4.studija" stāsta Garkalnes iedzīvotājs Guntis.
Vīrietis norāda, ka ikdienā šo tiltu izmantojot visai daudz cilvēku, jo, to šķērsojot, ātrāk iespējams nokļūt līdz autobusa pieturai. Ir gan arī alternatīvs un drošāks ceļš, taču tas ved cauri mežam un ir krietni garāks, tāpēc vietējie iedzīvotāji biežāk izmanto tieši šo tiltu.
"Uz to pieturu cilvēki netiek, kas dzīvo virzienā uz Mālpili. Lai tiktu uz to pieturu, sanāk iet pāri pie luksofora, iet pa mežu. Cilvēki var arī nepaspēt. Kas būvēja, tie nav padomājuši. Un zīmes arī nav, ka gājēji nedrīkst iet," stāsta Guntis.
Valsts AS "Latvijas Valsts ceļi" pārstāve Anna Kononova raidījumā klāstīja, ka gan ietve, gan trepes, kas ved uz pārvadu, ir domātas tehniskajam personālam.
"Tās nav domāts gājējiem. Taču mēs neesam uzlikuši zīmi, kas aizliegtu tur kustību, jo šī infrastruktūra ir droša, un, ja ir ļoti nepieciešams, tad to var izmantot ne tikai tehniskie darbinieki, ne tikai tie cilvēki, kas apkalpo pārvadu, kas apseko ceļus, bet arī citi iedzīvotāji, gājēji, ja viņiem ir nepieciešams tikai un vienīgi šķērsot šo A2 šoseju," noteica Kononova.
Tuvākajā laikā droši šķērsot ceļu gājēji tomēr nevarēs, jo attiecīgas infrastruktūras izveidei nav pieticis naudas.