No iepriekš minētās summas 15–17 miljoni eiro ir zaudējumi Covid-19 ietekmes rezultātā.
Pārējo radot tas, ka vienmēr ir pietrūcis sabiedriskā transporta bāzes finansējuma, kas netiek pārrēķināts. Valsts bāzes finansējumam atvēl ap 62 miljoniem eiro, kaut arī izmaksas ir vairāk nekā 100 miljoni eiro.
Dati liecina, ka reģionālos autobusus un vilcienus šogad izmanto uz pusi mazāk nekā pirms pandēmijas. Godiņš uzskata, ka pastāv risks neatgūties arī pēc pandēmijas, jo cilvēkiem mainās paradumi – proti, attālinātais darbs ir daudz populārāks. Tomēr, augot kvalitātei, piemēram, kad būs jaunie elektrovilcieni, daļa autovadītāju varētu pārsēsties uz sabiedrisko transportu. Un tas varētu izlīdzināt pasažieru skaita kritumu.
Runājot par vakcināciju pret Covid-19, Godiņš pastāstīja, ka autobusu šoferu vidū pret Covid-19 vakcinēto ir vairāk nekā vidēji sabiedrībā.
Precīzu datu par vakcinētajiem šoferiem nav, bet to īpatsvars ir lielāks nekā vidēji Latvijā, tomēr tie "nav ne 80%, ne 90%". Godiņš norādīja, ka arī šoferi uztraucas par savu veselību. Turklāt tiek diskutēts ar Veselības ministriju, ka vakcinētie šoferi maskas varētu nelikt.
Godiņš norādīja, ka pašlaik nav dzirdējis par uzņēmējiem, kas prasītu šoferiem obligāti vakcinēties. Viņš arī norādīja, ka, ja šāda prasība būtu, tad varētu būt risks nodrošināt pasažieru pārvadājumus. Pēc Godiņa teiktā, lielāki uzņēmumi organizē kolektīvo vakcināciju, bet mazākie to atstāj katra paša ziņā. Neesot tāda pārvadātāja, kurš savus darbiniekus aicinātu nevakcinēties. Vienlaikus Godiņš uzskata, ka vakcinācija jāatstāj brīvprātīga un jāpastiprina skaidrošana, kādēļ vajadzētu vakcinēties pret Covid-19.