Uzņēmums "RB Latvija" informēja, ka daudzi neskaidrie jautājumi esot atrisināti un projekta plānošana pavirzījusies krietni uz priekšu. Pašlaik tapušas arī vizualizācijas un apraksti par projekta detaļām.
Projekta risinājumā Rīgas centrā paredzēta jauna dzelzceļa tilta būvniecību. Savukārt Āgenskalnā plānots tunelis, kurš atšķirībā no iepriekš asi kritizētā varianta nu ieplānots zem esošās dzelzceļa līnijas, neskarot iedzīvotāju īpašumus tiešā veidā.
Kopumā Latvijas teritorijā pāri dzelzceļa līnijai paredzēti astoņi līdz desmit tilti meža dzīvniekiem, arī trokšņu sienas un nožogojumi praktiski visas dzelzceļa līnijas garumā.
Savukārt ar pašvaldībām un iedzīvotājiem esot izdevies atrisināt daudzas domstarpības un vienoties par savstarpēji pieņemamiem risinājumiem. Novembrī publicēs viedokli par detalizētākiem izstrādātājiem plāniem.
Ziņots, ka "Rail Baltica" projekts paredz Eiropas standarta platuma dzelzceļa līnijas izbūvi Baltijas valstīs. Latvijai tas izmaksātu 1,27 miljardus eiro, bet visās trīs Baltijas valstīs kopā - 3,68 miljardus eiro. Eiropas Komisija (EK) varētu līdzfinansēt vairāk nekā 80% no kopējām šī projekta izmaksām.