«Rail Baltica» būvdarbu laikā maina gājēju satiksmi Gogoļa ielas pārvada posmā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Augusta sākumā “Rail Baltica” būvdarbu ietvaros uzsākta Gogoļa ielas pārvada austrumu puses demontāža un ieviestas vairākas būtiskas izmaiņas satiksmes un gājēju plūsmas organizācijā, informēja "Rail Baltica” Rīgas Centrālā multimodālā mezgla būvnieks “Bererix”.

Lai arī gājējiem nodrošināti vairāki droši alternatīvie pārvietošanās un ielas šķērsošanas maršruti, novērots, ka sabiedrība ignorē būvniecības darbu zonā izvietotās informatīvās zīmes. Tādēļ no 18. augusta ieviesti papildu risinājumi drošākai satiksmei un gājēju plūsmas organizācijai.

No 18. augusta Gogoļa ielas brauktuvē Centrālās stacijas pusē izveidots gājēju ceļš, ko no transporta joslas atdala drošības barjeras. Tāpat ir kļuvusi pieejama arī vēl viena gājēju pāreja no sabiedriskā transporta pieturvietas “Centrālā stacija” (centra virzienā) uz jauno gājēju ceļu. Būvnieks ir nodrošinājis jauno kustības shēmu norāžu un ceļa zīmju izvietošanu.

Būvnieks atkārtoti aicina gājējus plānot ikdienas gaitas un pārvietošanos pa drošākiem maršrutiem – šķērsot Gogoļa ielu, izmantojot vai nu apakšzemes tuneli, kas savieno Centrālo staciju ar t/c “Stockmann”, vai pa ielas līmeņa gājēju pāreju pie Gaiziņa ielas. Tāpat arī vieglo autotransporta līdzekļu vadītāji tiek aicināti ievērot ceļa zīmes un norādes un nebraukt pa sabiedriskā transporta joslu.

Šobrīd Gogoļa ielas pārvada austrumu puses laiduma un atbalstsienas demontāžas darbi ir pabeigti, tomēr turpinās būvgružu šķirošana un novākšana, lai tuvākajā laikā sāktu jaunā pārvada pamatu izbūves darbus.

Gājēji, autovadītāji un sabiedriskā transporta vadītāji arī turpmāk tiek aicināti sekot pilsētvidē izvietotajām norādēm un ceļazīmēm, ņemot vērā, ka Gogoļa ielas pārvada būvniecības noslēgums plānots 2023. gada decembrī un satiksme Gogoļa ielā vēl vairākas reizes tiks pārslēgta no vienas pārvada puses uz otru.

KONTEKSTS:

"Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.

Paredzēts, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem. Plānots, ka "Rail Baltica" dzelzceļa līnija būs gatava satiksmei 2026. gadā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti