PTAC kampaņā «Esi reāls» aicinās kritiskāk vērtēt influenceru radīto saturu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) sāk informatīvi izglītojošo kampaņu "Esi reāls!", kuras mērķis ir veidot izpratni par influenceru jeb ietekmētāju mārketingu un veicināt kritisko domāšanu.

Kampaņa aicinās rūpīgi izvērtēt sociālo tīklu saturu un mācīties atšķirt apmaksātu saturu no neatkarīga, lai neuzķertos uz influenceru publikācijām, kurās ne vienmēr ir godprātīgi norādīts, ka tās ir apmaksātas.

Patērētāju tiesību centrs izveidojis mājaslapu “esireals.lv”. Tajā lietotājiem palīdzēt izvērtēt sociālās tīklošanas vietnēs publicēto saturu, bet influenceriem – saprast, kā savos ierakstos korekti atspoguļojamas atsauces par sadarbību.

SPKC pārstāve Sanita GertmaneMāra Rozenberga

Kampaņa izskanēs arī radio un televīzijā.

“Ir vairāki video, kuros patērētāji var apskatīties, kādēļ ir vērts pievērst uzmanību šiem influenceriem un viņu veidotajam saturam un kādām mirkļbirkām tomēr būtu jāparādās, ja šī informācija ir apmaksāta, ja tā ir reklāma vai kaut kādā citā veidā komerciāli veicināta,” norādīja PTAC  pārstāve Sanita Gertmane.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Latvijā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt