Viņa skaidroja, ka krievu valodā runājošos nosacīti var iedalīt trijās auditorijās. Pirmā no tām ir „padomiski domājošā” auditorija, otrā – jaunieši, ar kuriem nav saprotams, kā iespējams komunicēt, un trešā daļa ir cilvēki, kam ir ļoti neskaidra identitāte.
Proskurova skaidroja, ka ir jācenšas sasniegt visas trīs auditorijas. To iespējams izdarīt, piedāvājot tām izteikties. Tādējādi tās sevi redzēs medija saturā un kļūs ieinteresētas. Viņa pauda, ka pieprasījums pēc mediju patērēšanas ir ļoti liels. Taču ir ļoti dabiski nemeklēt informāciju medijā, kas jau 20 gadus „diezgan slikti rūpējas, lai tu tur būtu”.
Viņa norādīja, ka LTV krievu valodā raidošo programmu popularitāte aug. Piemēram, ja septembrī ziņu programmu krievu valodā skatījās 14 000, tad šobrīd rekords ir 55 000.