Nu jau aptuveni gadu Arnolds strādā zvanu līnijā “Parunāsim”, kas uzklausa cilvēkus, kuriem ikdienā nav neviena cita, ar ko aprunāties. Arnolds, kurš ir invalīds, dienā strādā četras stundas. Viņa kolēģi, kuri arī ir cilvēki ar invaliditāti, stāsta, ka ik dienu tiek saņemti zvani no dažāda vecuma cilvēkiem, kuri vēlas aprunāties par visdažādākajām tēmām, sākot ar kino un beidzot ar ēdiena receptēm.
"Tie ir cilvēki, kuri labprāt parunājas ar citiem, bet situācija ir izveidojusies tāda, ka viņš ir viens pats, ka nav tuvumā, ar ko parunāties. Bērni izauguši…. Un tad ir jauki, ka var mums piezvanīt. Ja tu dzīvo viens pats meža vidū, cik ilgi tu runāsies ar savu kaķi?" jautā zvanu līnijas “Parunāsim” operatore Marta.
Sociālais uzņēmums “Sonido”, kurš ikdienā strādā kā zvanu centrs, apkalpojot dažādu klientu izejošos un ienākošos zvanus vairākās valodās, pirms gada izveidoja telefona līniju “Parunāsim!”. Tālruņa numurs 26564564 nav paaugstinātas maksas zvans.
Ideja par šādas telefona līnijas nepieciešamību radās sociālā uzņēmuma “Sonido” valdes loceklei Ingai Muižniecei.
"Man ir arī uzziņu centrs 1189. Reiz gadījās tā, ka piezvanīja sieviete un teica, meitiņ, esmu atlikusi naudu divām minūtēm, lai ar jums parunātu. Tajā brīdī man šķita, cik tas ir negodīgi, ka cilvēkam ir jāmaksā nauda, lai parunātu. Tas ir dārgs maksas zvans," teica Muižniece. Šajā brīdī arī tapa projekts "Parunāsim", kas ātri iemantojis popularitāti. Ja sākumā bijuši 40 zvani mēnesī, tad šobrīd jau ap četriem simtiem.
"Naudu es pelnu ar "Sonido" projektiem zvanu centrā. Kļūstot par sociālo uzņēmumu, es izvēlējos peļņas daļu novirzīt projektam “Parunāsim’. Es teiktu, ka man tas dzīvē ir iedevis līdzsvaru starp biznesu un labdarību. Es varu realizēt biznesa ambīcijas, bet līdzekļus novirzīt lietai, kas ir ļoti būtiska," tā Muižniece.
Arī pašā zvanu centrā "Sonido" Inga nodarbina cilvēkus ar invaliditāti. Darbs organizēts tā, ka zvanus iespējams pieņemt arī no mājām, darbiniekiem nav obligāti jādodas uz biroju.