Cietušais saņēmis zvanu, kur kāda sieviete, runājot krievu valodā, apgalvojusi, ka viņam pārskaitīšot 420 eiro, taču, lai to izdarītu, nepieciešams internetbankas lietotāja numurs.
"Noticot solījumiem, [cietušais] šo informāciju arī mutiski nosauca. Pēc brīža viņam "Smart ID" aplikācijā atnāca paziņojums, pēc kā viņš apstiprinot ievadīja PIN kodu. Pēc kāda laika viņš saņēma vēl vienu zvanu no šīs sievietes, kura paskaidroja, ja viņš vēlas [savu] naudu atgūt, tad viņam jāpārskaita vēl 4000 eiro. Mēs atkārtoti aicinām iedzīvotājus neuzticēt svešām personām savus datus, neatdot personu apliecinošus dokumentus un to kopijas, nevienam neatklāt savu bankas paroli, kā arī šādus datus nesūtīt elektroniskajās vēstulēs un neatklāt mutiski," stāstīja Šeršņova.