Pārvalde no šī gada 20. augusta testē mobilā risinājuma darbību un ir uzsākusi pakāpenisku risinājuma ieviešanu. Šobrīd iestāties rindā attālināti, izmantojot mobilo lietotni "Qticket", iespējams četrās nodaļās – Rīgas 2. nodaļā, Rīgas 3. nodaļā, Rīgas 4. nodaļā un Tukuma nodaļā.
PMLP atzīmēja, ka šis risinājums ļauj pārvaldes klientiem attālināti pieteikt kārtas numuru rindā, izmantojot viedtālrunī lejupielādētu mobilo lietotni "Qticket", tādējādi jau iepriekš uzzinot, kāds varētu būt aptuvenais gaidīšanas laiks, un provizorisko laiku, kad pienāks klienta kārta saņemt pakalpojumu.
Jauninājums ļauj tiešsaistē sekot līdzi rindai katrā konkrētajā nodaļā – pakalpojumu varēs pieteikt, piemēram, vēl esot mājās vai tuvojoties pārvaldes nodaļai.
Tādējādi būs iespēja konkrētajā dienā pieteikties pakalpojuma saņemšanai attālināti un doties uz nodaļu tikai tad, kad tuvosies apkalpošanas laiks.
Lai saņemtu elektronisko kārtas numuriņu, ir jāveic trīs vienkāršas darbības: nepieciešams lejupielādēt "Qticket" lietotni, izvēlēties pakalpojuma sniedzēju – PMLP– un pakalpojumu "Iestāties rindā".
PMLP aicina klientus būt saprotošiem, ja lietotnes ieviešanas sākumposmā rodas tehniskas problēmas, un par visiem gadījumiem ziņot, rakstot uz e-pasta adresi "[email protected]".