PMLP ārzemniekiem izveidojusi informatīvu tālruni un rīku uzturēšanās atļauju pieteikšanas izzināšanai

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde (PMLP) izstrādājusi migrācijas rīku ārzemniekiem, kuri plāno uzturēties vai jau uzturas Latvijā un vēlas pārskatāmi iepazīties ar dokumentu iesniegšanas procesu. Tāpat, lai ātri un ērti sniegtu aktuālāko informāciju par migrācijas jautājumiem, uzsākts migrācijas informatīvā tālruņa pilotprojekts, informēja PMLP.

Migrācijas rīks ir pieejams PMLP tīmekļa vietnes "pmlp.gov.lv" sadaļā "Uzturēšanās atļauja" – "Uzturēšanās atļaujas pieprasīšanas kārtība". Tajā iespējams iegūt detalizētu informāciju par dokumentu iesniegšanas procesu, apmaksas nosacījumiem un dokumentu saņemšanu gadījumos, ja plānots iesniegt pirmreizējo uzturēšanās atļauju, atkārtotu uzturēšanās atļauju, pieprasīt Eiropas Savienības pastāvīgā iedzīvotāja statusu Latvijā vai reģistrēt uzturēšanās atļauju.

Rīks izveidots, lai ļautu klientiem mūsdienīgi un ērti iepazīties ar lielo informācijas apjomu, kas saistīts ar pirmreizēju un atkārtotu uzturēšanās atļaujas iesniegšanu. 

Šī informācija jau iepriekš bija pieejama PMLP mājaslapā, taču līdz šim nebija apkopota vienuviet ērtā un pārskatāmā veidā. 

Migrācijas rīks tikai sniedz informāciju par dokumentu iesniegšanas procesu, – iesniegt dokumentus uzturēšanās atļauju iegūšanai tajā nav iespējams, norādīja PMLP.

Savukārt migrācijas informatīvais tālrunis 67209600 izveidots, lai nodrošinātu ātru un ērtu informācijas ieguvi tiem PMLP klientiem, kuriem, lai likumīgi uzturētos Latvijā, nepieciešams noformēt uzturēšanās dokumentus – vīzas vai uzturēšanās atļaujas. Migrācijas informatīvajā tālrunī varēs arī iegūt atbildes uz jautājumiem par pagaidu aizsardzības statusa piešķiršanu, uzturēšanās atļauju vai vīzu anulēšanu Ukrainas valstspiederīgajiem.

Migrācijas informatīvā tālruņa pilotprojekta ieviešana ļaus pilnveidot PMLP centrālā informatīvā tālruņa klientu apkalpošanas servisu, pārvirzot daļu klientu uz jauno informatīvo tālruni, atzīmēja pārvaldē. Tas ļaus efektīvāk un ātrāk apkalpot klientus, kuri vēlas saņemt konsultāciju, zvanot uz centrālo informatīvo tālruni. Klientu jautājumi turpmāk tiks sadalīti atbilstoši specifikai: centrālais informatīvais tālrunis vēl arvien konsultēs par vispārīgiem jautājumiem, savukārt migrācijas informatīvais tālrunis – tikai par ielūgumu, izsaukumu, uzturēšanās atļauju un vīzu jautājumiem.

Šobrīd informatīvā tālruņa pilotprojekts tiek īstenots līdz 19. decembrim, lai pārliecinātos par klientu interesi, kā arī pakāpeniski papildinātu konsultējamo tēmu loku, balstoties uz klientu uzdotajiem jautājumiem. Klientiem migrācijas informatīvais tālrunis būs pieejams darba dienās no plkst. 8.30 līdz plkst. 16.00.

Migrācijas rīka izstrāde un migrācijas informatīvais tālrunis tiek finansēti no Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda 2014.–2020. gada programmas projekta "Migrācijas un patvēruma atbalstošo informācijas sistēmu un saistīto procesu pilnveidošana un attīstība".

Migrācijas informatīvā tālruņa darbību nodrošina PMLP ārpakalpojuma sniedzējs SIA "Tet". 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti