Tomēr, ņemot vērā aizvien vairāk pieaugošo velosipēdu satiksmi un negadījumu skaitu starp gājējiem un velosipēdistiem, jautājums ātrāk vai vēlāk būs jārisina, norāda direkcijas pārstāvis Juris Teteris.
Viņš norādīja, ka Latvija ir viena no retajām valstīm, kurā riteņbraucējiem atļauts braukt pa ietvēm, kuras tomēr paredzētas gājējiem. Iepriekš Latvijā gan nebija nekādas velosipēdistu infrastruktūras, tāpēc savulaik noteikumos bija paredzēta norma, kas ļauj riteņbraucējiem pārvietoties pa ietvēm, ja viņi netraucē gājējiem.
Taču pēdējos gados pieaug riteņbraucēju skaits, un arī aizvien biežāk reģistrēti negadījumi, kuros iesaistīti riteņbraucēji un gājēji, „tas izvērties par satiksmes drošības problēmu”, kura būs jārisina.
Pērn decembrī jau izlemts, ka diennakts tumšajā laikā velosipēdam jābūt aprīkotam ar gaismas atstarotājiem vai lukturiem – priekšā baltu, aizmugurē sarkanu. Ja lukturu nav vai tie nedarbojas, tumšajā laikā obligāti jālieto apģērbs ar atstarojošiem elementiem vai atstarojošu vesti.
Teteris piebilda, ka velosipēdistiem ar likumu turpmāk tiks noteikta prasība izvēlēties drošu ātrumu, toties atsevišķos gadījumos viņiem būs ļauts izmantot sabiedriskā transporta joslas.