Pieaug izglītības kvalitātes valsts dienestam adresēto sūdzību un jautājumu skaits

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ir jūtams Izglītības kvalitātes valsts dienestam adresēto sūdzību un arī jautājumu skaita pieaugums. Dienests šobrīd saņem daudzus pēc vienota parauga un arī pēc satura teju identiskus iesniegumus, kurus, visticamāk, veidojusi kāda persona vai personu grupa, kas ir neapmierināta ar esošo kārtību un šādus iesniegumus aicina izsūtīt arī citus iedzīvotājus.

Izglītības kvalitātes valsts Dienesta uzraudzības departamenta direktora vietnieks Maksims Platonovs skaidro – ir arī individuālas sūdzības. Tās iesūta gan skolēni, gan vecāki, gan arī pedagogi par visdažādākajiem tematiem.

Maksims Platonovs par saņemtajām sūdzībām un jautājumiem
00:00 / 00:56
Lejuplādēt

Platonovs stāsta: “Viena no biežākajām [sūdzībām] ir pārāk liela slodze. Skolēni jūtas pārslogoti, jo ļoti daudzi pārbaudes darbi ir īsā laikā jāizpilda un jāiesniedz. Norādījuši, ka nav bijusi pietiekama atgriezeniskā saite vai tā ir bijusi ļoti neregulāra – par padarītajiem uzdevumiem vai par skaidrojumu par vērtējumu, vai vienkārši atbildot uz jautājumiem. Šobrīd ir aktualizējies jautājums par jaunā apgūstamā satura apjomu. Iesniedzēji apgalvo, ka tas nav pietiekams. Bieži tiešsaistes nodarbības vispār nenotiek vai arī notiek, bet skolotājs nelabprāt skaidro jauno saturu, cerot uz atgriešanos klātienē. Par tiešsaisti runājot – tā bieži tiek aizvietota ar ierakstiem žurnālos par veicamajiem uzdevumiem, par lapaspusēm, kas jāizlasa, vai par nodaļām, kas jāpārskata, un uzdevumiem, kas jāizdara.''

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti