Pārējiem autobraucējiem līdz tam būs jāizmanto apbraucamie ceļi.
Apbraukšanas maršruti
no Rīgas puses:
- Gaujas kreisajā krastā var nokļūt pa autoceļu Valmiera–Smiltene (P18) (virzienā uz Smilteni) līdz Jaunvālei, nogriežoties uz Trikātu un Strenčiem;
no Smiltenes puses:
- Gaujas labajā krastā var nokļūt pa autoceļu Valmiera–Smiltene (P18) (virzienā uz Valmieru), tālāk braucot pa Valmieras apvedceļu un Valmieras šoseju (A3) uz Strenčiem;
no Valkas puses:
- Gaujas kreisajā krastā var nokļūt pa Valmieras šoseju (virzienā uz Valmieru), turpinot ceļu pa Valmieras apvedceļu un autoceļu Valmiera–Smiltene (P18) (virzienā uz Smilteni) līdz Jaunvālei, nogriežoties uz Trikātu un Strenčiem.
"Aicinām autovadītājus pievērst uzmanību ceļazīmēm un plānot papildu laiku ceļam," norādīja uzņēmumā.
"Latvijas Valsts ceļi" informēja, ka tilts pār Gauju pie Strenčiem ir būvēts 1909. gadā, tas ir 100 metrus garš, divi tilta laidumi ir būvēti vēlāk nekā pamata tilts – 1919. gadā.
Pamata tilts ir no monolīta dzelzsbetona, savukārt vēlāk izbūvētie laidumi ir no tērauda, ar koka klāju. Remontdarbu laikā tiltam atjaunos dzelzsbetona nesošās konstrukcijas, savukārt tilta virsbūvi un tērauda laidumus pilnībā pārbūvēs. Tērauda laidumi tiks pārbūvēti par dzelzsbetona un būs arhitektoniski līdzīgi jau esošajām tilta nesošajām konstrukcijām, proti, laidumiem, kuri bija izbūvēti paši pirmie. Pēc atjaunošanas visā tilta garumā ieklās vēsturiskā bruģakmens segumu.