Pētījums: Latvijas Radio klausītāju skaits pieaudzis

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Latvijas Radio 2022. gada ziemas–pavasara periodā klausījušies 770,76 tūkstoši iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem, kas ir par 10 tūkstošiem vairāk nekā līdzīgā periodā 2021. gadā. Sabiedriskā radio kanālu kopējā klausīšanās laika daļa pārsniedz 37%, ļaujot jau gadiem stabili saglabāt līdera pozīcijas radio segmentā. Nemainīgi klausītākā radiostacija Latvijā ir Latvijas Radio 2, informēja Latvijas Radio, norādot uz “Kantar” auditorijas pētījumu.

Latvijas Radio klausās vairāk nekā 51% iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem. “Pussimts raidstaciju konkurencē tas ir daudz! Un līdztekus gandarījumam par šiem lieliskajiem rezultātiem mums ir arī liela atbildības izjūta par demokrātijas un vārda brīvības stiprināšanu. Paldies visiem klausītājiem par uzticēšanos!” paziņojumā medijiem norādīja Latvijas Radio galvenā redaktore Anita Brauna.

2022. gada ziemas–pavasara periodā klausītākā radiostacija Latvijā joprojām ir latviešu populārās mūzikas kanāls Latvijas Radio 2, kas nedēļā sasniedz 452 tūkstošus klausītāju. Radiostaciju TOP3 trešo vietu ieņem informatīvi analītiskā programma Latvijas Radio 1 ar 9,7% tirgus daļu un 332 tūkstošiem klausītāju nedēļā.

Jauniešu multimediālās platformas Latvijas Radio 5 – Pieci.lv nedēļā sasniegtā auditorija šajā periodā bijusi 158 tūkstoši, mazākumtautību valodās raidošā Latvijas Radio 4 – Doma laukums: 152 tūkstoši klausītāju ar 5,1% klausīšanās laika daļu. Latvijas radio 3 – Klasika klausījās 91 tūkstotis, savukārt Latvijas Radio 6 – NABA – 30 tūkstoši.

Pozitīvu dinamiku uzrāda Latvijas Radio satura sasniegtā auditorija digitālajā vidē. Latvijas Radio podkāstus trešo pušu straumēšanas platformās 2022. gada pirmajā pusgadā patērējuši vidēji 70 tūkstoši unikālo klausītāju mēnesī. Savukārt Latvijas Radio jauno lietotni pāris mēnešu laikā pēc tās publicēšanas “Apple Store” un “Google Play” veikalos lejuplādējuši un lieto jau gandrīz 15 tūkstoši cilvēku.

Radio auditorijas pētījumu veic pētījumu kompānija “Kantar” ar “Day After Recall” jeb DAR metodi, aptaujājot Latvijas iedzīvotājus vecumā no 16 līdz 74 gadiem. Pētījums norisinājās no 2021. gada 1. decembra līdz 2022. gada 31. maijam. No kopējās 4501 aptaujāto izlases  85% respondenti tika aptaujāti ar telefona interviju metodi un 15% – aptaujā internetā. Kombinētā izlases metode nodrošina rezultātu reprezentativitāti, kas atspoguļo visus 1,5 miljonus Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti