Pēc sūdzībām no pasažiera riteņkrēslā «Lux Express» uzlabo informāciju mājaslapā

Pēc sūdzības no pasažiera riteņkrēslā, kurš pēc biļetes iegādes internetā netika uzņemts “Lux Express” autobusā, starptautiskais pārvadātājs uzlabojis biļešu pārdošanas noteikumus, papildinot sadaļu par ceļošanu cilvēkiem ar kustību traucējumiem, informēja “Lux Express”.

“Lux Express Latvia” valdes loceklis Krišjānis Reķis piektdien, 12. jūlijā, tikās ar apvienības “Apeirons” biedriem, lai pārrunātu 8. jūlijā radušos situāciju pasažierim riteņkrēslā, kurš uzņēmuma mājaslapā bija iegādājies pasažiera biļeti, taču ar riteņkrēslu tikt autobusā nevarēja.

Uzņēmumā uzklausīja apvienības “Apeirons” ieteikumus par iespējām uzlabot pasažieru ar kustību traucējumiem ceļošanas pieredzi. “Apspriedām arī ierosinājumus uzlabojumiem uzņēmuma “Lux Express” interneta lapā, lai norādes par ceļošanu cilvēkiem ar kustību traucējumiem ir skaidras un ikvienam ērti atrodamas,” paziņojumā medijiem norāda Reķis.

Atbilstoši “Apeirons” ieteikumiem veikti uzlabojumi noteikumu sadaļā. Attiecīgi papildināta informācija par iespēju novietot ratiņkrēslu bagāžas nodalījumā, par biļešu kompensācijas apmaksu, par nepieciešamību informēt pārvadātāju vismaz 36 stundas pirms reisa, ja būs nepieciešama palīdzība, par iespēju rezervēt konkrētas sēdvietas biļešu rezervācijas vai iegādes brīdī un par iespējamo reisa atteikšanu pasažierim, ja pārvadāšana nav droša vai transportlīdzekļa konstrukcija nav atbilstoša.

Uzņēmumā norāda, ka personas ar ierobežotām pārvietošanās spējām ir gaidītas “Lux Express” reisos, vienlaikus lūdzot par to iepriekš informēt pārvadātāju. Pašlaik informācija ir papildināta latviešu un angļu valodā, un līdz nedēļas beigām tā būs pieejama arī citās valodās, sola uzņēmumā.

Latvijā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti