4. studija

Kāpēc jau divarpus gadus koplietošanas telpās uzlauzta grīda?

4. studija

Jaunajai velojoslai jau pēc mēneša līdz ar sniegu nošķūrētas gumijas atdures!

Pēc vērienīgiem remontdarbiem ļaudis baidās šķērsot Jelgavas šoseju

Pēc Jelgavas šosejas remonta iedzīvotājiem pie Jaunolaines sarežģītāk nokļūt pieturā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Pēc Jelgavas šosejas remontdarbiem Jaunolaines iedzīvotājiem nākas manevrēt starp automašīnu plūsmu, lai nokļūtu pāri šosejai esošajā sabiedriskā transporta pieturvietā virzienā uz Rīgu.

Jelgavas šosejas remonts priecē autovadītājus. Vienlaikus pēc šiem remontdarbiem ir atklājušās vairākas nianses, kas apgrūtina pārvietošanos gājējiem.

87 gadus vecā Jaunolaines iedzīvotāja Veronika par grūtībām tikt līdz pieturai stāsta: “Mums šeit ir pietura uz Olaini, bet otrā pusē ir pietura uz Rīgu. Un tagad pēc remonta uz šosejas ir aiztaisīts ar barjeru. Un mēs no šīs pieturas pāri šosejai vairs pāriet pāri nevaram.”

Pieturvietai nav nosaukuma; tā atrodas blakus ceļam, kas ved uz ciematu “Grēnes”.

Kundze gan norādīja, ka vieta, kur gājējiem šķērsot noslogoto šoseju, gan esot. Taču tā atrodas 100 metru attālumā no pašas pieturas. Tas savukārt nozīmē, ka šis posms jāiet gar šoseju, pa kuru traucas arī fūres. Turklāt ziemā gājējiem tiešām traucē sniega vāli, kas burtiski spiež pārvietoties tieši pa brauktuvi.

“Man ir bailes iet, un es netieku uz Rīgu. Ja es gribu uz Rīgu, man jākāpj šeit, jānopērk biļete, jāaizbrauc ar Olaines autobusu līdz Olaines pilsētai, izkāpt, iekāpt atkal nākošajā un braukt uz Rīgu,” pastāstīja Jaunolaines iedzīvotāja.

LTV raidījums “4. studija” pārliecinājās, ka nokļūšana pieturvietā, kas atrodas otrā šosejas pusē, nav droša un ir pat bīstama.

Tikmēr Olaines pašvaldībā skaidroja, ka barjeru pārrāvums tieši pretī pieturai bija vien uz remontdarbu laiku: “Pēc remontdarbu pabeigšanas tas tika atjaunots sākotnējā vietā, kas ir 100 metru tālāk, jo iepretim pieturvietām ir brauktuves paplašinājums, kas padara šosejas šķērsošanu bīstamāku.”

Veronikas kundze tam iebilda: “Nestāstiet man! Es šeit 12 gadus dzīvoju, un šeit pāri nav nekādas barjeras.”

Arī valsts AS “Latvijas Valsts ceļi” minēja, ka barjeras pārrāvums izvietots drošākā vietā: “Veicot remontdarbus uz Jelgavas šosejas, netika mainīts nedz sadalošās barjeras, nedz tās pārrāvuma izvietojums. Iespēja šķērsot šoseju ir izveidota esošajā vietā drošības apsvērumu dēļ, jo tā ir šaurākā vieta, gājējiem tur jāšķērso mazāks joslu skaits, nekā vietā, kur atrodas abas pieturas. Un attālums no pieturām nav liels.”

Tomēr LTV raidījums secināja, ka šajā ceļa posmā šosejas šķērsošana nav gājējiem droša. Iedzīvotājiem, lai nokļūtu līdz autobusa pieturai, kas ved Rīgas virzienā, ir jādodas tieši pa pievedceļa vidu.

Turklāt šo ceļu uz Grēnu ciemu pastiprināti izmanto kravas automašīnas, jo netālu no šosejas atrodas Latvijā ļoti populāra tirdzniecības tīkla noliktavas.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti