Viņa informēja, ka iedzīvotāji zvana, ieinteresējas, uzdod jautājumus, ko noteikti nevarētu saukt par sūdzībām, drīzāk konstruktīviem jautājumiem.
Lielākoties zvanītāji ir SIA “Pilsētvides serviss” klienti, kurus tagad apkalpos citi operatori. Šie klienti interesējas, kas viņiem ir jādara, lai viņu atkritumi turpmāk tiktu apsaimniekoti.
Rīgas domes Mājokļu un vides departaments ir izveidojis tālruņa līniju 67 474 700, kur iedzīvotāji var vērsties ar saviem jautājumiem vai neskaidrībām par atkritumu izvešanu pilsētā. Tāpat ir iespēja rakstīt uz e-pastu "[email protected]".
KONTEKSTS:
No 15. septembra Rīgā atkritumus izved pēc ārkārtas situācijas pagaidu plāna, jo valdība 11. septembrī izsludināja ārkārtējo situāciju atkritumu apsaimniekošanā Rīgā.
Ārkārtas situācija būs spēkā līdz brīdim, kad tiesa izskatīs Konkurences padomes un Rīgas domes strīdu par pašvaldības lēmumu nākamos 20 gadus uzticēt atkritumu apsaimniekošanu pilsētā vienam uzņēmumam - Rīgas uzņēmuma “Getliņi EKO” un SIA "CREB Rīga" (to izveidoja divi vides pakalpojumu sniedzēji - "Clean R" un "Eco Baltia vide") kopīgajai firmai “Tīrīga”.
Konkurences padome saskatīja iespējamus pārkāpumus un pagaidām aizliedza “Tīrīgai” sākt darbu, un lietas izskatīšanas laikā noteica pagaidu noregulējumu, kas ļautu līdzšinējiem operatoriem turpināt darbu.
Patlaban paredzēts, ka regulējums darbosies ne ilgāk kā trīs mēnešus.
Trīs no četriem līdzšinējiem atkritumu apsaimniekošanas operatoriem - "Clean R", "Eco Baltia vide" un "Lautus" -, kas apkalpoja 96% no Rīgas tirgus, piekrita turpināt nodrošināt pakalpojumus. Šo uzņēmēju klientiem nemainās ne tarifs, ne arī citi nosacījumi.
Savukārt atkritumu apsaimniekotāja "Pilsētvides serviss" līdz šim apsaimniekotos 4% Rīgas teritorijas turpmāk apkalpos uzņēmumi "Clean R" un "Eco Baltia vide". "Clean R" apkalpos juridiskās personas, bet "Eco Baltia vide" - privātmāju īpašniekus. Arī šiem klientiem nekas nemainās, jauni līgumi jāpārslēdz nav.