Pasažieri gan apmierināti, gan pikti par 40. autobusa aizstāšanu ar 4. trolejbusu

Rīgā no 2. janvāra maršrutā Jugla-Ziepniekkalns ierastā 40. autobusa vietā kursē 4. trolejbuss. Tam ir garāks maršruts, kas ved gar Mūkusalas tirdzniecības centriem. Ziepniekkalna iedzīvotāji ir satraukti, ka tagad uz centru būs jābrauc ilgāk. Turklāt jaunais trolejbuss kursē teju vienlaicīgi ar 19. trolejbusu. “Rīgas satiksmē” gan norāda, ka brauciena ilgums palielinājies vien par pāris minūtēm.

No šodienas maršrutā Jugla-Ziepniekkalns kursē 4.trolejbussPaula Dēvica

    Latvijas Radio devās braucienā ar 4. trolejbusu, kas nu aizstāj 40. autobusu maršrutā Jugla-Ziepniekkalns. Pārmaiņas ieviesa, lai ietaupītu resursus, kā arī mazāk piesārņotu gaisu pilsētā. Turklāt tagad trolejbuss piestāj tuvāk tirdzniecības centriem Mūkusalā.

    Uzrunātie iedzīvotāji gan ar pārmaiņām nav sajūsmā, jo tagad ceļā no Ziepniekkalna uz centru paiet ilgāks laiks. Un 4. trolejbuss pieturās piestāj gandrīz vienlaicīgi ar 19. trolejbusu, kura maršruts centra virzienā ir līdzīgs.

    „40. autobuss ātrāk aizbrauc līdz centram. Ar to var paspēt uz vilcienu, cilvēki pie tā ir pieraduši. Turklāt uz Graudu ielas parasti ir lieli sastrēgumi.”

    “Tā kā esmu arī pati šofere un braucu – uz Mūkusalas apļa viņš ilgāk ies. Un arī, līkumojot uz Ziepniekkalnu, no šejienes pa trolejbusa maršrutu ar kājām es aizeju ātrāk. Un tas, ka piesārņo Rīgas centru – tad varbūt jāaizliedz privātajiem braukt.”

    “Nepiekrītu šai izmaiņai, jo tas, pirmkārt, dublē 19. trolejbusu, otrkārt, tas ilgāk brauc. Labāk būtu atstājuši 40. autobusu.”

    Latvijas Radio sastapa arī cilvēkus, kas par izmaiņām nepārdzīvoja. Iedzīvotāji uzskata, ka pie pārmaiņām agri vai vēlu pieradīs. Turklāt uzteica to, ka “Rīgas satiksme” domā, kā samazināt piesārņojumu.

    „1.  tramvajs, piemēram, arī tagad uz Imantu un pēc tam uz Juglu projām. Nu pierod cilvēki! Latvieši ir pacietīgi.”

    “Katrā ziņā, ja tas ir ekoloģiskāks variants, tas noteikti ir labāk. Tad jau skatīsimies praksē, cik laika tas ieekonomēs vai neieekonomēs. Ja arī pāris minūtes vajadzēs noziedot, lai uzlabotu ekoloģiju, es esmu gatavs noziedot.”

    “Rīgas satiksmē” norāda, ka pirms pārmaiņām analizēja situāciju un izvērtēja iespējamās sekas. Plānu atzina par labu esam. “Rīgas satiksmē” sabiedrisko attiecību speciāliste Baiba Bartaševica-Feldmane stāsta, ka šādu priekšlikumu uzņēmumam snieguši paši pasažieri.

    Pēc pirmajiem braucieniem uzņēmums secinājis, ka trolejbuss brauc par divām līdz četrām minūtēm ilgāk nekā iepriekš  40. autobuss.

    “4. un 19. trolejbusa kursēšanas laiki sastādīti, balstoties uz pasažieru plūsmām. Tad, kad rīta stundās plūsmas ir ļoti daudz un intensīvas, šie trolejbusi ir ļoti daudzi un viens otram tuvu līdzās. Mēs sekosim līdzi šai situācijai un monitorēsim jauno maršrutu, lai vajadzības gadījumā veiktu kādas izmaiņas. Ir ļoti cieša sadarbība ar Satiksmes departamentu, uzlabojot kopējo sabiedriskā transporta plūsmu, kas ir gan Graudu, gan Sauleskalna ielas krustojumos, lai palielinātu caurlaidību trolejbusam,” sacīja Bartaševica-Feldmane.

    Veicot izmaiņas, ir nedaudz palielināts reisu skaits. Turklāt “Rīgas satiksmes” pārstāve uzsver, ka trolejbusā esot nedaudz vairāk vietas. Dienā vidēji šajā maršrutā pārvadā 15,5 tūkstošus pasažieru.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Latvijā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti