Priekšvēlēšanu aģitācijas periods saistībā ar 1.jūnijā plānotajām pašvaldību vēlēšanām sāksies no rītdienas, 2.februāra, un ilgs līdz vēlēšanu dienai saskaņā ar likumu. Šajā laikā aģitācijas veikšana un aģitācijas materiālu izvietošana televīzijā un radio, preses izdevumos, internetā un publiskās vietās notiek atbilstoši likumā noteiktajai kārtībai.
Jau vēstīts, ka 1.janvārī stājās spēkā grozījumi Politisko organizāciju finansēšanas likumā, kas nosaka jaunus ierobežojumus attiecībā uz politisko partiju priekšvēlēšanu izdevumiem par reklāmas izvietošanu un labdarības pasākumu finansēšanu, sponsorēšanu. Minētajiem izdevumiem drīkst izlietot summu, kas nepārsniedz 18,56 santīmus uz katru vēlētāju iepriekšējās attiecīgās pašvaldības domes vēlēšanās. Uz šīm pašvaldību vēlēšanām uz pusi ir samazināts partijai atvēlēto ziedojumu apmērs no 20 uz 10 tūkstošiem. Tāpat ir ierobežota arī summa, ko partijas var tērēt vēlēšanām - šogad visos iecirkņos tie ir 270 tūkstoši latu.
Partiju tēriņi priekšvēlēšanu kampaņas laikā būs zināms mēnesi pēc vēlēšanām - 1.jūlijā, bet pārbaude par tēriņiem ilgs pusgadu.