Visas šīs 48 stacijas tiks veidotas pēc vienota vizuālā veidola. Tās būs moduļu tipa nojumes, kuru skaitu, vadoties pēc nepieciešamības un pasažieru plūsmas, varēs papildināt vai samazināt. Turklāt to dizains būs saskaņots ar “Rail Baltica” stacijām.
“Ir četras pamatlīnijas, kur pasažieri brauc: Tukums, Skulte, Ozolnieki un Skrīveri. Šie ir virzieni, kuros tiks izveidoti jaunie peroni. (..) Līdz šim modernizēti augstie peroni izbūvēti 28 stacijās, bet līdz 2023. gada beigām paredzēts, ka tie būs 48 stacijās,” pastāstīja "Latvijas dzelzceļa" valdes priekšsēdētājs Māris Kleinbergs.
Iecerēts arī jauns pasažieru pārvadājumu virziens – uz Bolderāju. Pašlaik Bolderājas virzienā pasažieru pārvadājumi nenotiek vispār, bet ir plānots nākotnē, norādīja Kleinbergs.
Lauvas tiesa no nepieciešamajām investīcijām staciju modernizācijai būs Eiropas Savienības fondu līdzfinansējuma līdzekļi.
Patlaban vēl tiek veikti pēdējie darbi iepirkuma dokumentu sagatavošanā. Pēc dažām nedēļām komersanti varēs konkursa kārtībā pieteikties gan projektēšanas, gan būvniecības darbiem.