RTAB izsludinājis iepirkumu par sabiedrisko attiecību pakalpojumu sniegšanu ārvalstu mērķa tirgos un zīmola "Live Rīga" komunikāciju sociālajos medijos. Paredzamā līgumcena ir 300 000 eiro.
Sabiedrisko attiecību aktivitātes būs jāveic laikā no 2015.gada 1.jūnija līdz 2016.gada 31.jūlijam.
Kā aģentūrai LETA pastāstīja RTAB mārketinga projektu vadītāja Ieva Lasmane, pakalpojums ietver divas daļas - komunikāciju sociālajos medijos un citas sabiedriskās aktivitātes, kuru stratēģija jāizstrādā konkursa dalībniekam.
Rīgas reklamēšana paredzēta Vācijas, Zviedrijas, Somijas, Norvēģijas, Krievijas, Lietuvas, Igaunijas, Nīderlandes un Itālijas tirgū.
Pretendentiem savs piedāvājums jāiesniedz līdz šī gada 6.maija plkst. 13.
RTAB reģistrēta 2009.gadā. RTAB 70% pieder Rīgas domei, bet aviosabiedrībai "airBaltic", Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijai (LVRA) un Latvijas Tūrisma aģentu asociācijai (ALTA) - pa 10%.
RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs.