“Vairāk nekā 70% Latvijas sabiedrības informācijas iegūšanai izmanto internetu, tādēļ strauji palielinās arī pieprasījums pēc televīzijas skatīšanās internetā. Tas nozīmē, ka sabiedriskajam medijam ir jāattīstās tā, lai uzrunātu un nodibinātu kontaktu ar auditoriju digitālajā vidē. „Panorāma” ar panākumiem izmanto modernās tehnoloģijas gan padziļinātas saiknes veidošanai ar auditoriju caur tviteri un YouTube, gan jaunu auditoriju sasniegšanā. Vairāk nekā 13 miljoni ziņu sižetu skatījumu ir lielisks rādītājs, kas Panorāmas 55 gadu jubilejā liecina – „Panorāma” iet līdzi laikam un ir gatava turpināt pozitīvas pārmaiņas,” norāda LTV pagaidu administrators Gints Miķelsons.
LTV šonedēļ ir modernizējusi www.ltv.lv mājaslapu nolūkā uzlabot piekļuvi raidījumu arhīvam un modernizēt kā raidījumu, tā īpašu interneta tiešraižu iespējas. Patlaban www.ltv.lv modernizētā versija darbojas publiska testa režīmā.
“Mēs ik dienas redzam, kā aug cilvēku interese par televīzijas saturu internetā. Ņemot vērā platjoslas interneta pieslēgumu izplatību Latvijā, televīzijas skatīšanās internetā gan tiešraidē, gan ierakstā kļūst aizvien pieejamāka. Palielinās arī auditorijas vēlēšanās iesaistīties diskusijās par raidījumu saturu un ar savu balsi piedalīties tā veidošanā. Tādēļ LTV raidījumi šogad vēl aktīvāk izmantos iespējas, ko dod sociālie tīkli un internets. LTV Panorāma šajā ziņā rāda labu piemēru,” uzsver LTV Interneta portālu direktors Gatis Madžiņš.