Pabeigti būvdarbi uz ceļiem Cēsis–Vecpiebalga un Augšlīgatne–Skrīveri

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Pabeigti seguma atjaunošanas būvdarbi autoceļa Cēsis-Vecpiebalga-Madona (P30) posmā no Bērzkroga līdz Meļļiem (14,98.-24,62. km) Priekuļu novadā. Satiksmes ierobežojumu posmā vairs nav, informēja valsts AS "Latvijas Valsts ceļi" ( LVC).

Šajā ceļa posmā pēc iesēdumu remonta un ceļa profila labošanas veikta virsmas apstrāde. Būvdarbus veica SIA "8 CBR" par līgumcenu 264 969 eiro (ar PVN), kas segta no valsts budžeta papildu 75 miljonu eiro finansējuma.

Patlaban tuvojas nobeigumam arī segas pārbūve posmā no Vecpiebalgas līdz Gulbēra ezeram (49,06.-61,13. km). Savukārt 2016. gadā šī ceļa posmā no Meļļiem līdz Brežģa kalnam (24,60.-38,00. km) pārbūvēta sega, 2017. gadā – posmā no Brežģa kalna līdz Vecpiebalgai (38,00.-49,00. km), un 2018. gadā – posmā no Cēsīm līdz Priekuļiem (2,15.-8,02. km). Visiem šiem darbiem izmaksas ir segtas no valsts budžeta ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) līdzfinansējumu.

Seguma atjaunošanas būvdarbi pabeigti arī autoceļa Augšlīgatne–Skrīveri (P32) posmā no Ogres novada robežas līdz Ķeipenei (36,472.-41,816. km). Arī tur satiksmes ierobežojumu vairs nav, norādīja LVC.

Posmā līdzīgi veikta virsmas apstrāde pēc iesēdumu remonta un ceļa profila labošanas. Būvdarbus veica AS "A.C.B." par līgumcenu 100 219 eiro (ar PVN), ko apmaksā no valsts budžeta.

LVC informēja, ka 2017. gadā virsmas apstrāde veikta šī paša ceļa posmā no Ķeipenes līdz Madlienai (44,232.-47,206. km), 2018. gadā veikta segas pārbūve posmā no Augšlīgatnes līdz Nītaurei (0,01.-13,98. km), 2019. gadā – no Madlienas līdz autoceļam Tīnūži–Koknese (P80) (47,20.-60,29. km) un no autoceļa Tīnūži–Koknese līdz Skrīveriem (61,27.-71,27. km). Arī šo pārbūvju izmaksas ir segtas no valsts budžeta ar ERAF līdzfinansējumu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti