NEPLP vadītājs Ainārs Dimants uzsvēra, ka apraides izmaksas no sabiedriskā pasūtījuma netiks finansētas. Arī iepriekš, informējot par finansējuma piešķiršanu, Dimants norādīja, ka sabiedriskā pasūtījuma līdzekļi paredzēti satura ražošanai, nevis LVRTC izdevumu apmaksai.
Kā liecina biznesa portāla "Nozare.lv" rīcībā esošā informācija, OTV piedāvājusi gadā veidot 123,5 stundu ziņu raidījumus, kuru vienas stundas izmaksas ir 1707 eiro. No tām 54 eiro kā netiešās izmaksas norādīti Latvijas Valsts radio un televīzijas centra (LVRTC) apraides izdevumi.
Arī sarunu raidījumu veidošanā kā netiešās izmaksas iekļauti LVRTC apraides izdevumi. Kopumā OTV gada laikā plāno veidot 149,5 stundas sarunu raidījumu gadā. Šāda raidījuma vienas stundas izmaksas ir 921,3 eiro.
Konkursa nolikumā par bērnu un jauniešu raidījumu veidošanu norādīts, ka finansējums vairāk nekā 348 000 eiro apmērā ir paredzēts sabiedriskā pasūtījuma raidījumu veidošanai.
NEPLP locekle Aija Dulevska gan atzina, ka raidījumu veidošanas izmaksas ir dažādas un tajās tiek iekļauts ne tikai radošo cilvēku darbs, bet arī tehniskie izdevumi. Taču viņa trešdien plānotajā tikšanās reizē ar OTV pārstāvjiem šo jautājumu pārrunāšot, lai novērstu neskaidrības.
Vēlāk Dulevska informēja, ka LVRTC apraides izdevumu segšanas atbilstot normatīviem. OTV tāmē iekļautas konkrētā sabiedriskā pasūtījuma raidījuma vienas stundas apraides izmaksas, kuras saskaņā ar juristu skaidrojumu tomēr varot segt no sabiedriskajam pasūtījumam paredzētajiem līdzekļiem.
Latvijas Raidorganizāciju asociācijas izpilddirektore Gunta Līdaka biznesa portālam "Nozare.lv" apliecināja, ka visās diskusijās, kas notika pirms konkursa, tika uzsvērts, ka līdzekļi piešķirami satura veidošanai sabiedriskā pasūtījuma izpildei. Ja tāmē ir iekļauta LVRTC izdevumu segšana, tā esot pretruna.
Līdaka gan atzina, ka torņa jeb apraides izmaksas ir viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ šie konkursi tika rīkoti. Taču vienošanās bijusi, ka sabiedriskā pasūtījuma īstenošanai paredzētie līdzekļi tiks izlietoti satura veidošanai.