Pārvietošanās ar velosipēdu kurortpilsētā Ogrē bija iecienīta jau pagājušā gadsimta sākumā. Aizvien lielāku popularitāti tā iegūst arī mūsdienās, un ne vienmēr tikai praktisku apsvērumu dēļ.
"Ar sabiedrisko transportu ir ātrāk. Es zinu cikos autobuss iet un aizbraucu, bet ar velosipēdu tā ir bauda braukt," teica ogrēniete Valda
Ar plašu veloinfrastruktūru Ogre gan pagaidām nevar lepoties. Pilsētā ir vairāk nekā 500 ielas, bet josla velosipēdistiem iezīmēta vien dažās, tomēr situācija ar katru gadu uzlabojoties.
"Šogad ir plānota Brīvības ielas rekonstrukcija līdz Ogres robežai, un tur arī ir plānots veloceliņš. Tālāk plānojam izbūvēt veloceliņu arī uz Ogresgalu apmēram četrus kilometrus," sacīja Ogres novada projektu vadītājs Pēteris Preiss.
Šonedēļ velobraucēju rīcībā nodots arī gandrīz divus kilometrus garš veloceliņš Ciemupē, uz kura uzstādīta arī Latvijā pirmā publiskā uzņēmuma ''Klein Tech services'' velo plūsmas uzskaites ierīce. Tas ir datora un videokameras apvienojums, ko var ieprogrammēt konkrētu objektu atpazīšanai.
"Ogrei to iedeva par velti, izmēģināšanai. Šobrīd skaitam velosipēdistus. Tuvākajā laikā skaitīsim arī kājāmgājējus. Ar tādu domu, lai mēs saprastu cik brauc, cik iet, un uz priekšu varētu arī plānot," noteica PA ''Ogres namsaimnieks'' ceļu nodaļas vadītājs Pēteris Bužers.
Ja velosipēdistu skaits uz jaunā veloceliņa būs pietiekams, tikšot aktivizēts savulaik izstrādātais veloceliņa projekts līdz Ķeguma novadam. Pašlaik veloceliņu kopgarums Ogres pilsētā nedaudz pārsniedz 20 kilometrus.