LM pārstāvis Lipskis stāstīja, ka Sociālās uzņēmējdarbības nedēļu rīko, lai pievērstu sabiedrības un pašu uzņēmēju uzmanību: “Akcijas mērķis ir vienlaikus arī pievērsties tam, ko dara sociālie uzņēmumi, lai tos popularizētu, lai viņi paši stāstītu savus veiksmes stāstus, lai parādītu, ko tieši nozīmē būt sociālajam uzņēmējam.”
Iecerēts, ka pasākums būs tīklošanās iespēja sociālajiem uzņēmējiem – iespēja uzzināt par citiem, dibināt kontaktus, dalīties labajā pieredzē. “Mēs arī gribētu pievērst uzmanību tam, ka sociālajiem uzņēmumiem ir potenciāls un iespējas augt arī reģionos,” piebilda Lipskis.
Tiešraides, meistarklases un forums visas nedēļas garumā katru dienu sāksies vienā un tajā pašā laikā pulksten 11.00, un tās būs vērojama LM “Facebook” kontā. Tiešraižu ilgums būs aptuveni pusotra stunda.