Direktors pirms diviem gadiem saņēmis neapmierinošu novērtējumu, jo izglītības process skolā nav ticis īstenots atbilstoši licencētajām izglītības programmām, turklāt neesot ievērota likumā noteiktā valodu proporcija. Direktors par šo lēmumu tiesājies trīs instancēs, taču šā gada novembra vidū tiesā zaudējis.
Aizrādījumam par pamatu bijusi īpaša mācīšanas metode, kuru sākotnēji Izglītības kvalitātes valsts dienests esot akceptējis, bet vēlāk interpretācija politisku iemeslu dēļ mainījusies, stāstīja Širšeņs.
"Runa ir nevis par metodes izmantošanu skolā, bet par metodes izmantošanu atsevišķos mācību priekšmetos, un tas arī tika atzīmēts mūsu izglītības programmā un sākotnēji bija licencēts un apstiprināts. Noteikti es nebiju tas, kurš negribēja noteiktus priekšmetus pasniegt latviešu valodā, tieši otrādi – visi, kas mani zina, zina, ka es biju tas direktors, kurš sāka cīnīties ar to, ka stundas reāli tika vadītas krievu valodā, neskatoties uz to, ka mūsu skolas programmā krievu valodā nevienam priekšmetam nevajadzēja būt, izņemot krievu valodu kā svešvalodu," sacīja Širšeņs.