5% atlaidi piemēros visām vilcienu biļetēm, kuras šobrīd ir nopērkamas elektroniski – biļetei braucienam vienā virzienā, bagāžas biļetei, kā arī tām biļetēm, kurām jau tiek piemērotas citas atlaides, tai skaitā 3+ Ģimenes biļetei ar 50% vai 90% atlaidi, biļetei turp un atpakaļ, un bagāžas biļetei turp un atpakaļ.
Veicinot e-biļešu tirdzniecības pieaugumu, uzņēmums paredz, ka mazināsies rindas pie “Pasažieru vilciena” biļešu kasēm un vienlaikus tiks optimizēti uzņēmuma izdevumi par vilciena biļešu tirdzniecību kasēs un vilcienos pie konduktoriem-kontrolieriem.
“Pasažieru vilciena” klienti arvien biežāk vilciena biļeti izvēlas iegādāties e-vidē, informēja uzņēmums. Arī 2019. gada septiņos mēnešos elektroniski iegādāto biļešu skaits turpināja pieaugt - “Pasažieru vilciena” mājaslapā, mobilajā lietotnē un izmantojot “Mobilly” ir nopirkti 1,06 miljoni vilcienu e-biļešu, kas ir par 63% vairāk nekā līdzvērtīgā periodā pērn. Šobrīd elektroniski tiek pārdoti 15% no kopējā vienreizējo biļešu apjoma, informēja “Pasažieru vilciens”.