Rīta intervija

Intervija ar Apvienotās Karalistes vēstnieci Latvijā Sāru Kouliju

Rīta intervija

OECD: Sarunas ar Latviju notiek par korupciju un valsts uzņēmumu pārvaldi

Intervija ar NEPLP priekšsēdētāju Aiju Dulevsku

NEPLP: Sabiedriskajiem medijiem aizejot no reklāmas tirgus, ieguvējs būs saturs

Sabiedriskajiem medijiem aizejot no reklāmas tirgus, ieguvējs būs šo plašsaziņas līdzekļu saturs, jo vairs nebūs nepieciešamības orientēties uz raidījumiem, kuru mērķis ir reklāmdevēji un reklāmas.

To intervijā piektdienas rītā Latvijas Radio programmā „Labrīt” sacīja Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) priekšsēdētāja Aija Dulevska.

Viņa apliecināja, ka sabiedriskie mediji no reklāmas tirgus noteikti izies, taču ir jautājums, kad tas notiks. Tomēr tā kā šis ir politiķu lēmums, tad viņiem būs jārūpējas par kompensāciju izmaksu sabiedriskajiem medijiem, kuriem vairs nebūs reklāmdevēju naudas.

Dulevska arī norādīja, ka šī būs iespēja sabiedriskajiem medijiem vairāk strādāt sabiedrības interesēs.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Latvijā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt