Pēcpusdiena

Aicina iedzīvotājus ziņot par ārstniecības baldriāna atradnēm Latvijā

Pēcpusdiena

Latvijas vīriešu basketbola izlase sāk gatavoties Eiropas čempionāta finālturnīram

NEPLP diskutēs par Latvijas Radio iziešanu no reklāmas tirgus un atliek lēmumu par LR5

NEPLP grib sākt diskusiju par Latvijas Radio iziešanu no reklāmas tirgus

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) vēlas atkal uzsākt diskusiju par Latvijas Radio pakāpenisku iziešanu no reklāmas tirgus, pirmdien, 17.jūlijā, žurnālistiem sacīja padomes locekle Gunta Līdaka.  

Līdaka sacīja, ka padome vēlas aktualizēt jautājumu par sabiedrisko mediju iziešanu no reklāmas tirgus, ko paredz Kultūras ministrijas izstrādātā mediju koncepcija. Padome vēlas “spert pirmo soli” šajā diskusijā, runājot par Latvijas Radio iziešanu no reklāmas tirgus, jo radio reklāmas ieņēmumi ir ievērojami mazāki, nekā Latvijas Televīzijas ieņēmumi, tāpēc šo jautājumu “būtu vieglāk risināt”.

Līdaka arī atzīmēja, padome vēlas saprast, kāpēc Radio ir problēmas ar atalgojumu, jo pašlaik radio ir lielas algu atšķirības vienādiem amatiem, un nav skaidrs, cik adekvāts vai neadekvāts ir šis atalgojums. Padome aicina valdi sniegt atbildes par šiem jautājumiem.

Lai skatītu šo resursu, mums ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatnēm.

Latvijas Radio vadītāja Sigita Roķe jau iepriekš atzina, ka tas, ka radio ir sponsori, “ir tikai un vienīgi nepietiekama finansējuma jautājums”.  “Mēs ļoti labprāt atteiktos no visiem sponsoriem, izietu no reklāmas tirgus, bet runa ir vienīgi par finansējumu,” iepriekš pauda Roķe.

Tāpat NEPLP nolēma izsludināt konkursu uz Latvijas Radio valdes priekšsēdētāja un vēl viena valdes locekļa vietu, bet pašreizējā vienīgā valdes locekle Sigita Roķe turpinās daru paplašinātajā valde.

Jau ziņots, ka Saeima izskata sabiedrisko mediju likuma projektu, un iziešana no reklāmas tirgus ir diskusiju objekts.  Reklāmas tirgus pamešana vēl nav iekļauta jaunajā priekšlikumā. Atbildīgajā Kultūras ministrijā skaidroja, ka dalība reklāmas tirgū ir atkarīga no jautājuma virzības valdībā. Tāpēc likumā to varot iekļaut vēlāk. Valdībā jau ir iesniegts informatīvais ziņojums par iespējamajiem scenārijiem reklāmas tirgus pamešanai vai palikšanai tajā. Pēc ministrijas aplēsēm, kompensējošaiem mehānismiem vajadzētu 5-8 miljonus eiro.  

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti